UMNO KIAN TERDESAK!!

UMNO dilihat semakin terdesak untuk memenangi pilihanraya kecil kali ini apabila parti itu mengumumkan Tan Sri Isa Samad sebagai calon mereka bagi pilihanraya kecil di Bagan Pinang. Isa yang sebelum ini telah digantung keahliannya selama 3 tahun kerana melakukan rasuah dalam pemilihan UMNO pada tahun 2004 telah diumumkan sebagai calon bagi pilihanraya kecil Bagan Pinang ini oleh Timbalan Presiden UMNO Tan Sri Muhyiddin Yassin di bilik operasi UMNO di Port Dickson jam 5.15 petang tadi walaupun ianya tidak dipersetujui oleh banyak pihak termasuklah bekas Presiden UMNO dan Perdana Menteri Malaysia, Tun Mahathir Mohammad.

Isa dijulang oleh penyokong fanatiknya

Mahathir dalam responnya sebelum ini menyatakan bahawa UMNO akan ditolak oleh rakyat di seluruh negara dalam pilihanraya umum akan datang walaupun mereka menang di Bagan Pinang sekiranya mereka tetap memilih Isa sebagai calon kerana ianya memperlihatkan ketidaksungguhan UMNO dalam memerangi rasuah apabila mereka memilih pemimpin yang pernah melakukan rasuah sebagai calon parti itu.


UMNO,menang sorak maruah tergadai

Apalah nak jadi dengan UMNO ni...dah takde ke ahli atau pemimpin yang lebih berintregriti,jujur,amanah dan tidak rasuah untuk dijadikan sebagai calon? inilah tanda-tanda parti yang nazak dan dah nak mati dah....

0 Comments:

Post a Comment